background

Wednesday 22 February 2012

kesibukkan melanda.......

assalamualaikum..
hai...lama  x updte blog ni, bkan khabisan idea,,tp mklum la busy sgat sungguh bosan duk kt kolej petang ni pun macam nk hujan je ni..cakap pasal busy maklum la baru je lepas showcase beberapa hari lepas..sungguh menyeronokkan aku msk department costum..just  buat2 baju or topeng utk teater 2 nanti..walaupun penat tapi best, skrg2nya aku ada pngalaman utk dibawa k next sem nanti..huh sem dpn mrupakan sem last aku..insyalah aku akn buat yg terbaik n dapat grad..huhu,,..kejap je masa berlalu 2 tahun setengah aku belajar..rasa macam semalam aku baru masuk uitm..insyalah nanti kalau ada rezeki aku akn smbg degree pula,tapi course lain la pulak..hu3..banyak kenangan kat uitm ni kenangan bersama kawan2 yg ssh senang bersama..k la nmpaknya hujan dah pun turun best tiidur ni..hu3..k setakat ni sja entry utk kali ni....


p/s study week makin hampir...final exam mula mngunjung tiba. asgmnt xhantar lagi....:)




tutti fruti with mekz kin

topeng dlm proses utk ciap

siap

 proses bump out at DSB

posing time lunch smpat merayau kt DSB UiTM shah alam

teater~ the comedy of errors

No comments:

Post a Comment